Cara Menyembuhkan FIP Kucing: Rawatan FIP Berkesan dengan GS-441524 – Basmi FIP™ Malaysia
  • Deliveries are from 9.00am - 4.00pm Monday to Friday and 9.00am to 12pm Saturdays. No deliveries on Sundays Join Our Community
  • We're available on Shopee Now! Shop Now!
  • We're available on Lazada Now! Shop Now!
icon-search

Cara Menyembuhkan FIP Kucing: Rawatan FIP Berkesan dengan GS-441524

Cara Menyembuhkan FIP Kucing: Rawatan FIP Berkesan dengan GS-441524

FIP kucing sering dianggap tidak boleh diubati, tetapi kini terdapat rawatan yang berkesan untuk FIP dalam kucing menggunakan ubat FIP yang dipanggil GS-441524.

GS-441524 ialah antivirus yang ditemui oleh Dr. Niels Pedersen dalam penyelidikan untuk menyembuhkan FIP dalam kucing. Ia telah melalui ujian klinikal dan terbukti sangat berkesan dalam menyembuhkan kucing yang terjejas oleh FIP, dengan kadar keberkesanan lebih daripada 87%.

Berikut ialah langkah yang boleh anda ambil untuk menyembuhkan FIP dalam kucing menggunakan GS-441524:

Merujuk Kepada Doktor Veterinar

Jika kucing anda mengalami simptom FIP kucing, berjumpa dengan doktor haiwan dengan segera dan lakukan beberapa siri pemeriksaan untuk mengesahkan keadaan kucing sebelum rawatan. Doktor haiwan akan memeriksa kucing anda dan membantu anda menentukan dos tetap untuk rawatan FIP dalam kucing.

Buat Pesanan untuk Ubat FIP GS-441524 di Laman Web Basmi FIP

Selepas berunding dengan doktor haiwan dan menjalankan ujian makmal, mulakan rawatan FIP dengan segera. Anda boleh berunding dengan pasukan Basmi FIP berkenaan rawatan dan perkara penting yang perlu dilakukan semasa rawatan FIP.

Cara Rawatan FIP

GS-441524 boleh diberikan melalui suntikan atau kapsul oral. Doktor haiwan akan menyelaraskan dos suntikan atau kapsul mengikut berat dan keadaan kucing, seperti jenis FIP yang dialami kucing. Adalah penting untuk mengikuti arahan doktor haiwan dengan berhati-hati dan tidak mengubah dos atau jadual tanpa kepastian.

Penjagaan dan Pemerhatian

Memberi penjagaan dan perhatian yang baik kepada kucing anda semasa tempoh rawatan dan penyembuhan adalah penting. Pastikan kucing anda makan makanan yang sihat dan berkhasiat, mendapat rehat yang cukup, dan dilindungi daripada tekanan dan persekitaran yang buruk. Elakkan beberapa makanan atau suplemen yang mengandungi Lysine dan Immune Boosters. Juga, periksa kucing anda dengan kerap dan ikuti jadual lawatan yang dicadangkan oleh doktor haiwan.

Pantau Kemajuan Kucing Anda

Pantau perkembangan kucing anda semasa tempoh rawatan dengan teliti. Lakukan ujian darah pada kucing anda pada hari 30, 60 dan 84 Rawatan FIP untuk memantau perkembangan kucing.


Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang Virus FIP dan cara untuk merawatnya, hubungi Basmi FIP di WhatsApp atau layari Media Sosial kami untuk mendapatkan panduan. Dengan GS-441524, kucing anda boleh pulih daripada FIP dan menjalani kehidupan yang sihat.


Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping