GS-441524 Basmi FIP, Cara Paling Berkesan Merawat FIP Kucing – Basmi FIP™ Malaysia
  • Deliveries are from 9.00am - 4.00pm Monday to Friday and 9.00am to 12pm Saturdays. No deliveries on Sundays Join Our Community
  • We're available on Shopee Now! Shop Now!
  • We're available on Lazada Now! Shop Now!
icon-search

GS-441524 Basmi FIP, Cara Paling Berkesan Merawat FIP Kucing

GS-441524 Basmi FIP, Cara Paling Berkesan Merawat FIP Kucing


FIP (Feline Infectious Peritonitis) merupakan salah satu Virus pada kucing yang sangat berbahaya, dengan kadar kematian hingga 96%. Penyakit ini merupakan infeksi virus yang dapat menyerang organ-organ dalam tubuh kucing, seperti hati, paru-paru, dan peritoneum (lapisan rongga abdomen). FIP (Feline Infectious Peritonitis) dapat menyerang kucing pada bila-bila masa, baik yang baru lahir maupun yang sudah tua, dan dapat menimbulkan komplikasi serius bahkan kematian jika tidak segera diubati karena replikasi virus FIP yang sangat cepat.


Mengatasi FIP Kucing dengan Basmi FIP

Basmi FIP hadir untuk memberikan solusi bagi para pemilik kucing yang ingin mengubati FIP dengan cara yang selamat, efektif, dan terbukti secara klinikal. Basmi FIP menyediakan produk GS-441524 yang merupakan antivirus yang diformulasikan khusus untuk mengubati FIP pada kucing. GS-441524 dapat mematikan virus FIP (Feline Infectious Peritonitis) dan mencegah perkembangan virus lebih lanjut di dalam tubuh kucing. GS-441524 bekerja dengan cara mematikan dan memberhentikan replikasi Virus FIP pada kucing.


Keunggulan Ubat FIP GS-441524 dari Basmi FIP

Berikut ini adalah 6 sebab mengapa memilih GS-441524 dari Basmi FIP sebagai pengubatan FIP (Feline Infectious Peritonitis) pada kucing:

  1. Triple Guarantees. Kami ingin memberi jaminan bahawa kepuasan anda adalah keutamaan kami.

  2. GS-441524 merupakan ubat yang telah terbukti efektif dalam mengubati FIP pada kucing dengan kadar keberhasilan lebih dari 87%.

  3. Teruji secara klinkal sebagai ubat yang selamat untuk digunakan tanpa kesan samping yang ketara pada kucing, selain iritasi bekas suntikkan harian.

  4. Tersedia dalam bentuk Suntikkan dan Oral Kapsul dengan efikasi pengubatan yang sama.

  5. Stok sedia ada, sehingga tidak perlu risau rawatan pengubatan kucing akan terganggu.

  6. Dengan GS-441524 dari Basmi FIP, Anda dapat membantu menyelamatkan kucing anda dari penyakit FIP.


Virus FIP boleh replikasi dengan kadar yang sangat cepat sehingga menjadi salah satu penyakit yang boleh menyebabkan kematian pada kucing. Jika kucing kamu mengalami gejala FIP, Segera bawa ke doktor haiwan terdekat atau anda boleh hubungi kami segera melalui WhatsApp dan kami akan cuba bantu anda.


Read about Comprehensive Guide to Symptoms, Diagnosis & Treatment for FIP Cat here


Related products



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping